Sve O Jednodnevnom Obilasku Rainbow Planine Vinicunca, Peru

Drugog dana u Kusku, rezervisao sam put za Viničunku, obojene planine, sa Bloody Bueno Peru, uključujući hotelski pickup.

Vinikunca Rainbow Mountain

Budim se u 2 ujutro, morao sam da sačekam pojačanje koje je trebalo da bude u 04:30 sati. Vreme je bilo prekratko, da bi ustvari otišao u spavanje još više, pa sam se pripremio i čekao.

Šareni planinski Peru poteškoća: vrlo teško. Planirajte dugo pješačenje po skliskoj stazi uz jaruge, a na vrhu temperature smrzavanja
Karta Rainbow planine Peru iz Cusca

U 04:15, ili 15 minuta pre planiranog vremena, koncerijer hostela udari na moja vrata. Prevoz do Vinikunce turneje je ovde!

Cusco: Pronađite lokalne aktivnosti

Ja sam zapravo prvi koji se pokupi, u Mercedes Sprinteru, koji može da sedi 18 osoba.

Otišli smo širom grada da pokupimo sve, sve dok vozilo nije puna. Oko 5 sati, mogli bismo da krenemo na našu prvu stanicu, Cusipata.

Na putu je put bio jednostavno lep, naročito nakon što smo napustili grad Kusko, dok je sunce samo uzdizalo.

Vozili smo se 2 sata, počevši od autoputa u Kusku, brzo se priključivali na manje planinske puteve, prelazili prekrasna mala sela, a mi smo ubrzo pocepali planinu na blatnim stazama, prolazeći mostove, male rijeke i, naravno, vožnju na vijugavim cestama .

Pošto imam strah od visine ili vrtoglavice, definitivno se nisam osećao ugodno na ovim putevima. Međutim, zatvorio sam oči dok smo vozili baš blizu ravnica i počeli razmišljati o molitvi ...

Bloody Bueno Peru website

Doručak u Cusipati

Otprilike u 7 sati, stigli smo u Cusipata, bazni logor našeg turoperatora, Andean Adventure Travel Agency EIRL, koji izgleda da se specijalizirao na trećini Vinikunca, gdje je još 3 Sprinter-a parkiralo i imalo što više gostiju kao što je naša, čineći cijelu grupu oko 60 ljudi uključujući vodiče i vozače.

Otišli smo u glavnu zgradu, u kojoj smo svi sedeli, manje ili više vozilom, a brzo smo služili naš doručak: hljeb, puter, džem, kafu, čaj, toplu čokoladu, koću.

Radije smo jeli u tišini, verovatno svi još uvek pola spavaju i stvarno ne koriste se da se probude u 3 ujutro, ili se odmaraju u automobilu na neravnim putevima, što nije tako lako.

Nakon doručka, vodiči su se predstavili zajedno sa vozačima. Naš vodič bio je Violeta, lepa dama koja je zapravo radila većinu razgovora.

Razdvojili smo se u dve grupe, jednog govora na engleskom i jedan španski govor, kako bi dobili uputstva za taj dan.

Pod krovom te velike prostorije za sjedenje bila je mala trgovina koja prodaje sve potrebne: Chullo (peruanski šešir), rukavice, šalovi, plastični pončo za kišu, pića i grickalice.

Zapravo sam došao samo sa mojom majicom i duksericom. Prvobitno sam došao u Južnu Ameriku da uživam u Karibima, a ne da idem nigde ispod 20 ° C ... Ja sam bio jedini koji je samo u majici, svi su nosili nebesku opremu i imao sam džemper oko struka.

Pa, to je 9 ° C, a mi smo još uvek na 3300 metara, slično Cusco elevaciji, skoro 2000 metara ispod našeg završnog cilja od 5036 metara, i izgleda da se sunce ne pojavljuje ... Možda bi trebalo da dobijem nešto da nosiš? Viničunca, kao i Kusko, može se brzo promeniti sa prelepog sunca na kišu.

Zato kupujem pončo za kišu (S / 5, 1,5 $ / 1,3 €), šal (S / 15, 4,5 $ / 4 €) i peruansku šešir (S / 15, 4,5 $ / 4 €), plus mala snack, Oreo knock-off za S / 2.

Mhh ... najverovatnije će biti kišobran, hodićemo na blatnjavu putanju, a vodiči preporučuju nam da iznajmimo štap kako ne bi previše klizali, savjet koji ja stvarno pratim, iznajmljivanje štapa za S / 5 (1,5 $ / 1,3 €) - i sigurno ne ćalim, jer sve što imam su moje gradske cipele, a ne na svim planinskim cipelama ...

Posle tog malog intervala za kupovinu, vreme je da krenemo, ali pre svega, svi počinjemo da čekamo za toaletnu stanicu, pre nego što se vratite u automobile više sat vremena.

Dolazak na dnu Vinikunke Perua

Otprilike u 8 časova započinjamo drugu zabavu našeg putovanja, jedan sat putovanja na vrlo malim i vrlo opasnim planinskim putevima, da dođemo do oko 4400 metara, gdje ćemo započeti svoj pohod.

Put je čak i najgori od prethodnog, što me čini neprijatnim. Veoma sam srećan što neću da vozim, nikad ne bih mogao to da učinim!

Sa jedne strane vozimo duž ivica, ponekad samo nekoliko centimetara za vozača da rade, a automobili koji dolaze iz suprotnog pravca iz nigde, pošto se putevi okreću iza planina svakih nekoliko metara.

Pa, uglavnom mi zatvaram oči i pokušavam da ne razmišljam o tome. Ponavljam se interno on zna šta radi, on zna šta radi .

Na otprilike pola puta, počinjemo da vidimo neke vrhove oko nas. Čekaj, šta, stvarno idemo na sneg?

Uopšte nisam spreman za to! Možda ne idemo na ove vrhove, uostalom, mi smo ovde da vidimo planinu Viničunca, a ne da hodamo u snegu, zar ne?

Planinski pohod

I to je to, dolazimo do baznog kampa, gde je zapravo već desetina drugog Mercedes-a Sprintera parkiranog na velikom parkingu, sa onim što izgleda kao nekoliko koliba koje su malo iznad prodavale različite vrste stvari.

Izlazimo iz kola, a mi smo na oko 4400 metara, nikada ranije nisam bio tako visok!

Prebrušavamo se na brdu i počeo sam da shvatim šta je bolest nadmorske visine: ne osećam se kao da mogu stvarno hodati ravno ili brzo ... glava mi je malo teška i ne osećam da se brzo krećem.

Međutim, za sada samo šetamo nekoliko metara, pregrupisamo i ponovo čujemo poslednje preporuke iz vodiča: oko 9:20, imamo do 10:50 sati da stignemo do vrha, koji je udaljen 4,5km, može potrošiti do 30min, a onda se moramo vratiti u kola, koja bi trebala da nas stigne oko 13h.

Uredu onda! Naša grupa se zove Šampioni, a naši vodiči imaju zastavu grada Kuska, duge, ovako ćemo ih pronaći.

U redu, počnimo!

Tokom prvih sto metara, sve je u redu, ali polako hodam. Prvi kilometar, nakon čega nam obećavaju neke toalete, izgleda teško jer je put uski i vrlo klizav.

Ne baš strma, verovatno čak i ne dosegnemo 4500m nakon ovog prvog kilometra, ali vrlo umoran, jer sam često blizu slip.

Obraćam puno pažnje na to gde hodam, polako idem, pažljivo pazim gde ja odlazim i obratim pažnju na moje disanje.

Prvi kilometar na planini

Na kraju ovog kilometra, dolazimo do obećanih toaleta.

Red se brzo formira, jer ih je samo 60 za nas 60, koje skoro svi osećaju kao da idu tamo.

Da, mogli smo da idemo okolo u prirodi, ali to nije baš udobno, jer smo na strmoj planinskoj strani, ljudi prolaze stalno oko sebe, i ... pogodite šta? Počinje da se oseća hladno!

Toalet košta S / 1, a turski toalet iza zaštitne cigle i maltera.

Posle mene, nastavljam dalje, 3,5 kilometra levo, a verovatno oko 500 metara nadmorske visine za penjanje.

Sada počinje da se oseća prekidno teško napredovati, a pauze su potrebni sve više i više redovno.

Ponekad odjednom počinjem da osećam blagu glavobolju i teškoću da pomerim ruku koja drži štapić i moje noge.

Izgleda kao da kada počnem da dišem iz usta umesto nosa, postaje malo bolje ... možda to nije slučaj. U svakom slučaju, redovno se zaustavljam da dišem i svakodnevno obraćam pažnju da ne paničim i da pravilno dišem.

Brzo smo se približili snijegu i odjednom smo počeli da igramo u snegu ... Čekaj, zar ne idemo da uzmemo obojene sunčane slike planine Vinikunca u Peruu?

Još jedan čovek pored mene zapravo postavlja isto pitanje, i mi imamo razgovor o tome. Šetamo jedan pored drugog oko 20 minuta, ali imam nešto brži tempo od njega, i na kraju izgubim posle nekog vremena.

Dosug 5036m i planina dugine

To je to, ispred nas, daleko na planini, vidimo ljude koji nestaju u magli za snijeg, koji izgleda da je kraj puta.

Put počinje da se kruži, a on nas snijeg - izvadim moj poncho da ne bih postao potpuno mokar.

Taj poslednji deo ima neku vrstu stepenica, koji su izuzetno klizavi, neki ljudi zapravo padaju, ali ništa vrlo ozbiljno, svi napredujemo lagano i plaćamo što više pažnje.

Teže i teže diše, a svi mi pravimo više redovnih i duže zaustavljanja.

Takođe, čini se da su koraci viši, brže povećavajući veću nadmorsku visinu, ali i time što brže osjećamo simptome nadmorske visine.

Napokon, dolazim do vrha! Pogled je ... pa ... prilično ... beli)))

Postoji ogromna magla snega oko nas, i ne vidimo mnogo.

Za planinu Rainbow Cusco, dobro ... jedna strana je prekrivena snegom i potpuno bela, a druga strana je nekako mračna na nekim delovima. Možemo verovatno pogoditi nekoliko boja u toj maloj oblasti koja nije pokrivena snijegom, već jedna od boje duge ili obećane 7 boja ... uopće ne.

U svakom slučaju, bilo je odlično dostignuće da stignemo tamo, na 5036 metara iznad nivoa pogleda, i svi smo srećni što imamo kratku i dobro zasluženu pauzu slike.

Pitam neke devojke da pucaju na nekoliko slika, a isto im i za njih.

Tu je puno ljudi, a spakovani smo na mali vrh planine.

U redu, to je bilo za planinu duge ... Pokušavam da lociram neke ljude iz moje grupe, malo sačekam, imam malo vode, uzmem snagu, dok ne vidim neke ljude za koje znam da se srušavaju, i odlučite verovatno je vreme da i ja padnem.

Prođite po planini duge

4,5 km nazad od planine osećaju se mnogo lakšim, nema potrebe za zaustavljavanjem nadmorske visine.

Lakše je hodati malo brže, jer je manje klizavost spuštanje nego što je trebalo da se kreće gore.

Posle područja snijega, udaljenog oko jednog kilometra od planinskog vrha, prestaje snijeg, a s ponojem oduzimam bar još narednih 2 kilometra.

Iznenada, neka svetlosna toča počinje da pada, ništa loše, ali počinje da bude klizavije, i vidim nekoliko ljudi koji pada.

Skoro da se meni desi dva puta, ali u poslednjem trenutku uspem da se spustim na slobodnu ruku.

Grad se pretvara u tvrda kiša, i svi počinju da se brzo vraćaju automobilima.

Prestao sam da stavljam pončo, ali malo kasnim, već sam vlažniji nego što bih voleo da jesam.

Međutim, stigao sam do automobila, i tek kad stignem tamo, teška kiša se menja na ono što je blizu snežne oluje.

Uđem u kola, izvadim peškir. Bio sam dovoljno mudar da uzmem sa sobom i pokušam da je iskoristim da osušim kosu i odeću dok čekamo da nam se pridruže poslednje osobe iz grupe, uključujući vodiče koji zatvara marš.

Verovatno čekamo više od pola sata, a sneg postaje sve teže i teže. Jadni momci koji su još uvek pod njim, pokušavajući da ne padnu u oluju i da se vrate ovde što je brže moguće!

Oni konačno stignu, grupa je potpuna i, pogodi šta ... to je tačan trenutak snijega koji je odabrao da prestane da pada, tako je =)

Sa prljavim putevima koje ćemo preduzeti, sada su potpuno vlažne, ne mogu sebi da gledam ... Zatvorim oči celom satu što je potrebno da se vratimo u kamp za ručak, a verovatno i odmaramo.

Ručak

Nazad na ručak u Cusipati, svi ne možemo čekati da dobijemo toplo piće, da li je to kafa, čaj ili infuzija koka.

Postaje tako dobro! Izgleda da se svi osećaju veoma hladno, a veliki deo grupe zapravo su iz Evrope: Austrija, Holandija ili Njemačka.

Stvarno momci, osećate se hladno sa 10 ° C? Kao da nikada nisu imale zimu u Evropi ... Osećam se prilično dobro, čak i ako ja sada nosim na 4400 metara visine iste odjeće koju sam nosio prije dvije sedmice pod suncem Paname ...

U svakom slučaju, uzimajući toplo piće i brzo služiti ukusnu toplu supu, počnemo malo da razgovaramo, sve na španskom, s mojim susjedom, austrijskom djecom koja putuje sama kao ja, a dama ispred mene, koja ima Školu španskog jezika, i zapravo ide na putovanje, grupu svojih nemačkih učenika.

Zanimljiv razgovor, a polako počinjemo da se osećamo bolje, držimo toplu supu i pijemo u našim zamrznutim prstima.

Nakon toga se otvara švedski stol, a svi brinu o tome, svi smo gladni! Veliki izbor hrane, sa pirinčem, testeninom, krompirom, različitim vrstama povrća, sosom itd. Osećaš se zaista dobro.

Ručak do kraja, naš vodič Violeta nam objasni malo o planini. Boje zapravo dolaze od erozije minerala, a ove vrste planina mogu se naći samo na 4 mesta na Zemlji, jedan u Kini, jedan u Argentini i dva u Peruu.

Odlazak iz Cusipate u Cuzco

Vreme je da se vratimo u grad, a putovanje je prilično mirno, većina nas je umorna i osećamo hladno.

Međutim, nastavljamo da uživamo u prelepom planinskom okruženju za većinu putovanja, i oseća se sigurnije od puta do planine.

Možda se navikavam na puteve planinskih prljavština?

Tokom putovanja, sjedišta mog sjedišta, par, objasnjavaju mi ​​da su iz Lime. Nude mi mandarinu.

Čekaj, zašto je zeleno? Mandarine su naranče, da li ste sigurni šta je to?

Da, on mi kaže da su u Limu narandžasti, ali su ovde zeleni u Kusku, iako su dobri.

U redu onda, uzimam to sa zadovoljstvom, i dobro je ukusno. Nije najbolja mandarina koju sam imao, ali veoma dobrodošao nakon ovog dugog putovanja.

Zahvaljujem im, i noću koja se polako okreće oko nas, uglavnom ćutimo do kraja puta.

Nazad u Kusku, prevoz nas spusti na kvadrat, koje ime nisam razumeo, ali to je samo 2 bloka od mog hostela Cusi Wasi, neverovatno!

Sledećeg dana je za rafting ... vrijeme za spavanje ponovo rano, Cusco se zaista ne oseća kao praznik!

Ukratko

Neverovatan dan i put koji je u potpunosti vredan, nije stvarno teško za standardno zdravu osobu srednjih godina, ali je malo opasno dok put nije osiguran i postane vrlo klizav.

Međutim, dobra je ideja da se pješačke cipele, dobra jakna, rukavice, zimski šešir i šal, za razliku od mene =)

Od Kusko-Perua, visine od 3340 metara do 5036 metara, više od najvišeg vrha u Evropi, to je veliki put, koji treba shvatiti ozbiljno.

Kusko do planine Rainbow, za planinu Rainbow Mountain Cusco, traje oko 3 sata automobilom.

Put je bio sledeći:

• 11:00 do 13:30, spuštanje niz planinu i čekanje na posljednje dolaske,
  • 13:30 do 15:00, povratak u Cusipatu,
  • 15:00 do 16:00, ručak,
  • 16:00 do 18:00, povratak iz Vinicunca Cusco.

Budžet za dan:

• Putovanje je uključeno u hotelski transfer, doručak i ručak S / 80 (24 $ / 21 €),
  • Pončo S / 5 (1,5 $ / 1,3 €),
  • Šal S / 15 (4,5 $ / 4 €), \ t
  • Peruanska kapa S / 15 (4,5 $ / 4 €),
  • Snack S / 2 (0.6 $ / 0.5 €).
Važne sigurnosne preporuke koje treba razmotriti pre nego što rezervišete planinu Cusco rainbow
Vinikunca Peru tour with Bloody Bueno Peru

Često Postavljana Pitanja

Što bi posjetioci trebali očekivati ​​od 1-dnevnog obilaska do planine Vinicunca Rainbow, a koja su fizička i logistička razmatranja?
1-dnevni tured za planinu Vinicunca Rainbow uključuje izazovno pohod za viđenje živopisnih planinskih pejzaža. Razmatranja uključuju visoku visinu, varijabilnu vremenu i potrebu za odgovarajućom aklimatizacijom, kao i logističko planiranje za prevoz i vodiče.

O autoru - Michel Pinson
Michel Pinson je turistički entuzijast i tvorac sadržaja. Spajanje strasti prema obrazovanju i istraživanju, on je isključio za dijeljenje znanja i nadahnjujući druge kroz zarobljeni obrazovni sadržaj. Dovodeći svijet bliže osnaživanjem pojedinca sa globalnom stručnošću i osjećajem lutanja.